Drama TIARA di ASTRO PRIMA (koleksi gambar)

Wednesday, October 17, 2012
huhhhhhhh tak sabar menanti DRAMA TIARA DI ASTRO PRIMA TAK LAMA LAGI..iaitu 22hb OKTOBER 2012 Jam 5.30 ptg dan 9MLM..seperti yang kita tahu drama ini penuh dengan kontreversi dari kisah artis sehingga pengurusan produksi.Saya dalam drama tiara ini melakonkan watak "CHEMAT" kawan baik aliff aziz (watak Kamal) dan Adira (watak Tiara) dan tak lupa juga MIZY RAZUAN (watak Dani).banyak pengalaman dan suka duka selama saya terlibat dengan pengambaran drama tiara ini.Bukan mudah untuk beraksi dalam lakon Tv ini..saya harap penonton dapat melihat hasil lakonan saya jazli hassan yang telah di sebut oleh orang ramai saya serupa dengan mirip wajah ARWAH ABANG KUMAN...tapi sebenarnya saya tiada sedikit pun talian darah dengan ARWAH ABANG KUMAN..ehehehe..di sini secara ekslusif saya mempamerkan antara gambar2 koleksi selama dalam pengambaran DRAMA TIARA.












































Antara pelakon-pelakon yang membarisi tiara ialah ALIFF AZIZ,ADIRA,AIRIS YASMIN,AFIQ MUIZ,ZULKIFLI ISMAIL,WAN MAIMUNAH,LIS AF,RAJA ILYA,JAZLI HASSAN,MIZY RAZUAN,DAN RAMAI LAGI...HARAP SEMUA DAPAT MEMBERIKAN DRAMA TIARA SOKONGAN YANG LEBIH..MACAM2 KONTREVERSI UNTUK MENJAYAKAN DRAMA TIARA..MUDAHAN SELEPAS INI ADA LAGI NEXT PROJEK UNTUK SAYA..EHEHEHEHE..