Cinta Vlog lakonan Alif Aziz dan Wawa Zainal.

Saturday, October 13, 2012
dengan bangga hati saya teringin untuk berkongsi dengan semua pembaca blog saya.sepetang rupanya pengenalan saya merapatkan silaturahim bertanya dan belajar dengan seorang Director yang punyai pelbagai idea yang kreatif untuk menghasilkan karya.Pada mula atas dasar saya pernah casting di production milik Anne ngasari untuk salah satu projek drama bersiri untuk RTM...abg Kash Roshan banyak berkongsi ilmu pada petang itu..bagaimana setiap suka duka dan pelbagai pengalaman di kongsi bersama di HAYAKI cafe,saya bukan seorang yang pandai berlakon tapi saya suka berlajar untuk mencari setiap keistimewaan di dalam diri itu..

dan akhir kami berborak akhirnya di bawa saya lepak studio..dia ajar sagala berkaitan acting pakaian dan teknikal dan sedikit berkaitan editing....dan di sinilah saya melihat secara dekat MADIHAH lakonan wawa zainal yang di lakokan dalam cinta vlog..wowwwww terjatuh cinta saya dengan gerak geri manja madihah yang memukau hati saya..walaupun saya melihat shezz iaitu alif aziz sebagai hero tapi madihah berjaya mendapat perhatian lebih..bukan kerana dia cantik tapi gaya lakonannya membuat saya terpikir sejenak..setip emosi dan penyampaiannya dan penhayatan watak sampai..
cerita ini mengisahkan madihah adalah seorang yang suka pada VLOG atau bahasa IT dia VIDEO log..punca madihah mebuat video log adalah untuk mencari keyakinan diri pada dirinya.walaupun dia cantik tapi sifat rendah dirinya di kolej membuatkan madihah untuk membuat perubahan dan akhirnya dia membuat keputusan membuat VLOG.vlog ini juga sebenarnya ingin memberitahu penonton bahawasanya dengan video dapat mencetuskan rasa cinta luar biasa sehingga dapat menewaskan ego seorang lelaki konon macho dan poyo iaitu shezz...dekat kolej shezz mempunyai peminat vlog yang ramai sehingga membuatkan dirinya lupa diri..sehinggalah dia melihat vlog madihah dan membuat video untuk di uploadkan di vlog shezz mengejek madihah.shez di lakokan oleh alif aziz....pendek cerita CINTA VLOG tidak bosan di tonton dan banyak benda-benda baru yang kreatif cuba di serapkan oleh abg kash roshan.
terima kasih to abg kash roshan telah menunjuk ajar serta memberikan layanan terbaik di studio akusuka...best dapat tgk CINTA VLOG direct dari PC apple yang buat editing..mahal tue..terbaik cerita CINTA VLOG ini banyak benda baru dan di samping menonton cinta vlog di studio banyak benda2 yang di ajar oleh abg kash roshan.abg kash juga berjaya membentuk beberapa pelakon baru...saya puji lakonan madihah yang di lakonkan wawa zainal serta BOB iaitu zairil adzim...terbaik... kepada semua yang ini melihat cinta Vlog VIDEONYA ada di bawah nie...selamat menonton..tengok sendiri...mesti best.. taniah sekali lagi untuk semua yang terlibat dalam CINTA VLOG. mudahan suatu hari nanti ada rezeki saya berkerja di bawah naungan abg kash roshan.harap dia dapat mebentuk dan membantu saya mencari banyak yang tersirat dalam diri ini...terima kasih juga pada abg kash roshan belanja saya makan malam dan minum petang.. :)