DRAMA TIARA DRAMA PENUH KONTREVERSI

Sunday, October 7, 2012
DRAMA TIARA di bintangi oleh penyanyi AF ADIRA dan ALIF AZIZ akan menemuai anda pada 22Oktober 2012 ini di Astro Prima pukul 5.30ptg dan 9.00malam.Drama penuh dengan kontreversi yang mengaitkan antara satu sama lain.Huhhhhh panas sungguh drama terbitan NSK ini..

Saya melakonkan watak CHEMAT dalam drama ini turut merasakan tempias kontreversi yang terbit dari mana datangnya.mungkin kebetulan dengan kes perpisahan aliff aziz dengan anne ngasari tue yang menjadikan drama ini makin hot n spicy.Secara tak langsung Adira pun terlibat.Apapun saya yang pernah berkerjasama mereka adalah 2 orang sahabat yang baik dalam set.selain itu juga masalah dalaman tenaga produksi menjadi drama tiara ini semakin hangat.hehehehe dari drama tiara ini saya semakin rapat dengan dua nama hebat iaitu aliff aziz n adira..perghhhhh! banyak kontreversi mengenai diorg berdua..sebenarnya tiada apa2 pun antara mereka berdua..kebetulan mereka di perhatikan dan menjadi perhatian ramai.

drama ini betul menguji minda dan tenaga saya kerana berlakon dalam keadaan bulan puasa.Huhhh dengan pelbagai dugaan yang saya hadapi.Apa yang saya rasa ini adalah pengalaman yang tak dapat di belikan di mana..melihat setiap suka duka dan akhirnya drama ini berjaya di siapkan.Ketika dalam proses pengambaran banyak masalah yang datang tapi dengan kesabaran tenaga produksi semuanya berjalan lancar..Sedih Watak CHEMAT di matikan untuk 2nd block.tak tahu sama ada ini akibat penganiayaan atau sengaja di buat oleh pengurus produksi.harap semua penonton dapat melihat lakonan saya dalam drama ini.

Drama tiara ini mengisahkan percintaa yang tragis dia antara kamal di lakonkan alif aziz dan tiara di lakonkan oleh adira AF.ceritanya penuh dengan airmata dan konflik percintaan,keluarga,dendam dan status darjat.apa2 pun ini kali pertama saya berkerjasama dengan adira dan aliff aziz serta beberapa nama hebat lain.Ibu wan maimunah juga tidak kurang hebatnya mewarnai drama tiara ini.berkerja dengan orang yang muda dari saya melihat pelbagai warna yang tercipta..ini mungkin permulaan terbaik dalam kerjaya saya selaku pelakon.alhamdulillah walaupun puasa saya berjaya juga berikan yang terbaik untuk drama ini.

banyak juga saya mengenali pelakon yang tidak kurang hebat seperti raja ilya pelakon apalam.lis af pelakon sembilu,kak liza abdullah,lia amelia dan beberapa lagi nama hebat..dalam daram ini juga saya dapat mengenali kak airis yasmin...mak dia masak sedap tue..walaupun kami di set sebagi seorang yang berkerja namun di luar kami seperti keluarga.ini merupakan proses saya untuk terus maju ke hadapan lagi.

berkaitan kontreversi yang timbul saya tak mahu mengulas lebih kerana kebenarannya hanya tuan milik badan jek yang lebih mengetahuai.tapi apa saya boleh cakap adira dan aliff aziz adalah seorang kawan yang baik..walaupun dari segi umur saya lebih tua dari mereka...ehehehehehe tapi dalam drama ini saya nampak muda..kekalkan awek muda...yang menjadi hangat drama tiara ini sebab kes keretakan perhubungan alif aziz dan anne tue yang buat drama ini hot...dan sekarangnya keluar statement semuanya dah berakhir...bagi saya ini semua normal dalam kehidupan sebabkan aliff aziz ini menjadi perhatian tue yang menjadikan semua yang berlaku seperti luar biasa...ehehehehee...

harap selepas ini saya dapat berkerjasama dengan mereka lagi...rindu dekat mereka semua..kata dalam cerita nie saya menjadi kawan kepada tiara,kamal,dani dan shazzy..rindu beb...anyway harapan saya mudahan Watak Chemat kali ini akan meninggal kesan walaupun sedikit.kerana saya masih baru dalam bidang lakonan untuk tahun ini Drama tiara merupakan projek ke tujuh untuk tahun 2012.


penat dah menulis harap semua menonton dan terus menonton :)

E2XHBVRWZRG4