blogger semua jangan lupa.lakonan saya "chemat".dalam DRAMA "TIARA".

Sunday, October 21, 2012
 asalamaualaikum dan salam satu malaysia..terima kasih kerana mengunjungi blog saya..harap semua para sahabat blogger dapat melihat lakonan saya "chemat" di astro prima 22hb OCT 2012 jam 5ptg dan ulangan pukul 9MLM.selain menulis blog hobi dan minat saya dalam bidang lakonan sangat tinggi...dalam drama tiara ini saya telah di beri peluang melakonkan watak "CHEMAT" kawan baik kepada "kamal" di lakonkan oleh aliff aziz,"TIARA" dilakokan oleh ADIRA AF..saya bersyukur kalau sesiapa yang follow setiap penulisan dalam blog saya mesti ramai tahu saya bermula dari bawah...terima kasih juga pada director yang mempercayai saya..sebelum ini saya terlibat dengan drama 'PULAU PANDAN JAUH KE" yang telah mendapat rating yang agak tinggi di astro warna...Director yang sama telah memberikan kepercayaan pada saya untuk membawa watak "CHEMAT"....mudahan kali ini akan membuat ramai tersenyum..segala kesilapan akan saya perbaik dan saya akan cuba menjadi yang terbaik..harap kawan2 blogger dapat berikan sokongan pada saya..




Drama tiara juga di bintangi oleh zulkifli ismail,wan maimunah,liza abdullah,adira af,mizy razuan,ayda jebat,airis yasmin,lis af ,raja ilya, dan ramai lagi...saya harap semua terhibur dangan lakonan saya...harap semua berikan sokongan okey...akan datang lagi beberapa drama dan filem akan menemuai anda semua..saya hanya berusaha mencari setiap keistimewaan yang ada dalam diri saya...andaikata suatu hari nanti populariti datang itu adalah bonus di sebalik usaha saya...










sekali lagi terima kasih buat semua rakan2 blogger..... :)