Teater kanak-kanak Di ASWARA bawah arahan MARLIA MUSA.

Sunday, October 21, 2012
 pada petang jumaat lepas saya dan beberapa student dari UITM telah berkunjung ke ASWARA melihat pementasan teater kanak-kanak arahan Datin Marlia Musa bersama pelajar yang belajar di sana.walaupun kami di uji dengan jalan sesak yang terlampau pada hari jumaat itu kami turut redah sebab saya minat melihat teater sambil melihat sambil saya belajar untuk menjadi seseorang suatu hari nanti.saya memberika sokongan pada sahabat yang belajar di RUMAH AKTOR SEIMAN iaitu baby shikin..eheheheheheh style baby berlakon suka tengok...mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi,anak kepada salah seorang pelakon vateran uncle MIOR SUHAIDI.


 dulu teringin juga nak belajar dekat ASWARA tapi tak apa la..saya teruskan untuk bermain dalam industri..saya suka dan saya minat..teater nie mengisahkan si peniup seruling membantu kampung emilion menghapuskan tikus yang menganggu ketenteraman penduduk..memang tikus yang gemuk menari siap di selitkan unsur2 korea GANGNAM STYLE.bagi saya hiburan itu sesuai untuk kanak dan gembira walaupun ada sedikit kecacatan berlaku namun bagi saya persembahan itu sempurna.di samping itu juga kawan saya memberitahu kutipan tiket turut di dermakan untuk rumah-rumah anak yatim.saya suka watak dato bandar dan pengapit dia yang kelakar..apa pun teater ni sebenarnya secara keseluruhan menceritakan tentang kisah dongeng si peniup seruling menghalau tikus dari bandar emilion.. :)






turut hadir menghadiri teater tersebut adalah suami kepada Datin Marlia Musa iaitu Dato M.NASIR bersama-sama anaknya melihat teater kanak2..apapun terima kasih pada semua kawan saya yang menjemput saya melihat persembahan teater..sebenranya persembahan teater lagi puas dari pemainan drama Tv dan Filem.saya rindukan teater dan rindukan monolog di atas stage dan ingin bawa watak yang pelbagai untuk pembelajaran saya dan sebagai rujukan dalam kerjaya saya yang baru hendak bermula,..