Kuasa Shake Herbalife....kebenarannya :)

Sunday, August 7, 2011
woooooow...ini adalah kebenaran ramai tertanya saya apa yang memberikan saya tenaga untuk berjoging di bulan puasa.rahsianya saya bersahur dengan shake herbalife perisa vanilla...sedapppp campur air soya bean less sugar.minum air 2 liter time sahur.entah la saya pun hairan dan saya dah buktikan selama 8 hari ramdhan saya berjoging tasik shah alam besar sejauh melebihi 4km.hehehehehe ramai ingat saya tak puasa..kebenarannya saya puasa..tapi ini adalah rahmat tuhan berikan pada saya .bukan cerita dogeng tapi saya telah buktikan joging bersama-sama kawan saya....

besar tasik shah alam nie..saya round untuk pusingan besar tasik shah alam...dengan membawa beban seberat semalam berat saya 131kg.berat tue.tapi sebabkan nutrisi ini saya mampu meneruskan larian dengan tenaga yang di berikan ketika sahur.saya joging dalam pukul 6 petang.mula2 agak was2 cukup ke tenaga saya nie.alhamdulillah cukup jek...bukan nie jek saya uji shake nie.saya dah uji ketika di broga hill dan sg chiling dan paling gempak saya pusing satu tasik permaisuri cheras yang besar punya..penat tue kuasa yang di berikan shake macam makan makanan yang memberikan tenaga tinggi.macam nasi lemak,mee goreng dan macam2 lagi la..

heheheheh pemain bola star barcelona pun pilih herbalife,mula ingat macam main2 jek poster nie tapi saya dah uji memang dia banyak membantu saya dalam menurunkan berat badan.saya terima kasih ini adalah nutrisi yang membantu saya mengawal pemakanan serta memberikan nutrien yang di perlukan badan saya.ini antara kata2 lionel messi...dia star bola takkan nak menipu... MESSI: “I’m very happy to be associated with such a large, established nutrition company as Herbalife that’s known around the world. Together, we can help spread the word about how healthy nutrition can help athletes achieve the most out of their training, while at the same… time, work together on projects to help children at risk”

shake banyak membantu saya...kalau semua nak tahu sebelum naik broga saya shake dulu...huhhhhh tenaga yang di berikan mampu bantu saya capai impian saya...gi naik broga hill dulu baru tahu penat atau tak...satu shake kurang kalori dan tenaga yang di berikan power...





saya just share nutrisi yang terbaik untuk anda semua.....memang mahal tapi selamat untuk nyawa anda....jangan murah jek harga tapi bakal jadi racun membunuh dalam diam...