G-Shock PURPEL dan SMS "DIA".....TERIMA KASIH SEMALAM

Sunday, August 21, 2011

syukur akhirnya ada jugak tangan ini pakai G-Shock warna purpel....dulu jangan mimpi nak pakai G-shock paham2 la.mana ada G-shock saiz besar,,tangan saya nie dulu kan besar penuh dengan lemak...tapi dengan usaha akhirnya raya nie saya dapat pakai apa yang saya hanya lihat dan impikan sejak dari sekolah lagi..jam G-shock nie saya kenal dan tahu masa zaman sekolah2 sebab dulu2 kan masa zaman kanak tak pernah jumpa jam yang ada lampu....hehheheheh saya tahu memang kelakar sesiapa yang baca entry ini tapi ini adalah kejayaan tau impian kecil saya..impian saya yang lain adalah untuk memakai baju saiz biasa yang ada jual dekat tesco dan giant...saya tak mampu nak beli hari2 nak beli baju kena beli butik..saya bukan anak tokeh balak..saya anak orang biasa2 jek...kisah saya bukan senang seperti yang orang lihat..saya nak berubah pun sebab saya tak nak orang mengkritik saya lagi.


hehehe semua ingat apa la dia nie nak kurus pun bising2 jek...tapi saya suka tiap kali saya share dengan kawan2 saya rasa lebih bersemangat lagi sebab saya bertambah ingin buktikan sesuatu pada kawan2 saya.memang tak di nafikan ada yang cemburu dengan saya...siap nak sound2 saya macam2..tapi saya tak ada masalah sebab saya tahu saya ada kawan2 yang terbaik...akhirnya dia yang terduduk dan diamkan diri..biarpun saya nie bukan sesiapa tapi saya hanya seorang manusia yang ingin merasakan apa yang saya hajati..itu adalah impian saya....saya menangis untuk mencapainya...saya telah korbankan pelbagai yang saya ada..termasuk sesuatu yang saya sayang...

selama ini saya tak pernah ada kekasih hati...ini bukan cerita tipu tapi inilah reality..saya belajar sesuatu yang menarik bagaimana saya adaptasi persaan cinta atau suka pada seseorang saya jadikan inspirasi..hasilnya sehinggalah terhasilnya saya yang sekarang..sesiapa yang mengenali saya lebih kenal siapa muhammad jazli yang dahulu.....saya bila berputus asa atau agak nak menyerah kalah saya mesti akan SMS "DIA"..nama dia rahsiakan demi menjaga sesuatu..kalau dia tak delete semua sms saya "DIA" jek tahu setiap sms yang saya hantar...saya minta maaf pada DIA sebab saya jadikan dia inspirasi saya...saya suka pada DIA tapi saya kena hormati dia bukan milik saya...saya kena jadikan dia inspirasi untuk memperbaiki setiap kelemahan saya...sms dari dia sangat2 bermakna saya ucapkan terima kasih...sms dia berbunyi tau tertulis "WASALAM...OK DEAR..I WISH LUCK U YA..DO THE BEST IN YOUR LIFE....SELAMAT2 ;)".....nampak macam simpel tapi kesan yang di berikan telah naikkan energy atau semangat saya ke paras yang ingin berusaha lagi....bukan saya berusaha untuk dapatkan DIA tapi untuk diri sendiri...jodoh pertemua kan di tangan tuhan....


saya suka menulis dalam blog sebab saya rasa tenang untuk menulis sesuatu..