Bagaimana Saya NaK Ambil Hati Awak?

Saturday, August 6, 2011
pening kepala saya tiap kali saya pejamkan mata saya mesti nak tergelak seorang diri melihat semangat awak,ketawa awak dan entah bila saya terpikir sejenak betul la saya tengok kadang2 awak macam budak2 pun ada...kadang2 perghhh kalau dah marah main langgar jek semua.dekat FB wall awak la jadi mangsa..anyway awak tak tahu saya memerhatikan awak tapi saya tak mampu nak ambil hati awak,sebab saya tahu awak ramai yang minat...lagi ada orang yang dah minat awak..tapi tak per saya tak menyesal pun mengenal awak...sebab saya ingat awak mesti nak tergelak. :)

andaikata lah suatu hari nanti saya dengan awak...huuuuu jauhnya berangan tapi tak mustahil sebab ini semua urusan tuhan.saya tahu awak kadang2 marah sebab saya kacau awak.saya kacau suka2 jek..saya tahu awak tak pandang saya sebab awak sibuk ke hulu hilir dengan perniagaan awak jek.tapi saya tak kisah pun sebab saya tahu perangai awak macam tue..awak kena ingat saya sentiasa ada untuk awak..alamak kalau awak baca malu saya nie..

apa2 pun saya tak dapat nak ambil hati awak sebab saya ada urusan penting yang mesti saya laksanakan...kalau dah selesai ada jodoh kita nanti saya akan cuba ngorat awak.itu pun kalau awak tak berpunya lagi.saya malas nak berebut dengan orang sebab saya cuma mahukan suatu persaan cinta yang ikhlas...betul!..sedih plak menulis entry kali nie...tapi tak per bila saya teringat awak saya nak tergelak...eheheheheheh :)