Filem OH MAK KAU! peluang kedeua Selepas terlepas Beraksi FILEM MAEL LAMBONG ! :)

Monday, March 26, 2012
terima kasih kepada semua pembaca2 blog saya..lama tak updated blog...rasanya seronok apabila kita menulis dengan penuh keikhlasan dalam blog nie...terima kasih pada mereka yang memberikan saya peluang dan kesempatan untuk beraksi dalam peluang kedua dalam Filem..dahulu saya dapat tawaran beraksi dalam FILEM MAEL LAMBONG direct via AHMAD IDHAM tapi atas sebab2 tertentu saya terpaksa tinggalkan....sekarang peluang itu datang sekali lagi untuk FILEM OH MAK KAU!....saya dapat belajar sesuatu yang baru dalam mencari pengalaman lagi dalam dunia FILEM..

filem oh filem inilah dunia yang penuh dengan kesenian...walaupun ada beberapa sejarah yang kurang enak di hati saya mengenai filem ini..tapi saya tetap akan habiskan kerja saya sebaiknya..walaupun saya telah di pandang rendah saya tetap berkerja secara professional...ramai tanya saya kenapa gambar saya tak ada dalam surat khabar dan media lain dalam perasmian filem OH MAK KAU!..heeeeee ini semua keran saya tidak di benar untuk bersemuka dengan media..mungkin sebab siapalah saya nak di bandingkan artis2 lain yang ada nama...saya harap diorg takkan tersilap membuat keputusan begitu..itu bukan penghalang untuk saya terus berkarya..

saya kan berlakon bersama KUMPULAN SEPAH,kak DIDI ALIAS,umi WAN MAIMUNAH,FAIZ RAJA LAWAK,ABG YANK KASIM,ABG RAZIB, dan beberapa nama hebat lagi...banyak pengalaman di timba..walaupun hari kedua saya kena marah dengan umi wan maimunah atas kesilapan kecil saya lakukan....tak per nak berjaya kena sentiasa sabar dan terus berusaha..saya tahu ada beberapa pihak kurang selesa dengan setiap usaha saya nie..namun kita ada matlamat untuk terus berjalan dalam dunia seni yang banyak pancarobanya...nak menjadi sebutir bintang bukan senang kena mengolah setiap yang tersirat dan belajar menghadapi realiti sebenar...

dalam FILEM ini saya memegang watak"HUSNA" oarang kanan pak MAUN yang di lakonkan oleh abang abon.Husna adalah seorang yang poyo dengan kekuatan bosnya...dalam keras2 dia sebagai org kanan pak maun dia tetap merasanya dirinya seorang yang penakut..harap saya dapat berikan sesuatu yang terbaik dalam filem ini...masih banyak yang perlu saya perbaiki untuk menjadi yang terbaik..filem ini di jangka kan akan keluar menemuai penonton pada hujung tahun nie....


terima kasih pada mereka2 yang menyokong saya dari belakang....saya akan cuba yang terbaik :)