YOUTUBE saya di serang Hebat.. :)

Saturday, March 10, 2012

wooooow!youtube saya di serang bertubi2 dengan komen2 yang bernas....terima kasih semua..kenapa perlu anda marah?kenapa perlu anda rasai tentang sesuatu tentang video itu?persoalannya terjawab juga...saya hanya berlakon...dan lakonan saya memberikan kesan2 pada semua yang menonton..ada yang benci,ada yang suka,ada yang sedih dan macam2 komen...terima kasih saya tak marah pun sedikit pun tapi saya bangga manusia kini punyai pelbagai kejujuran...video itu pada asalnya untuk lakonan semata-mata untuk di tonton oleh cikgu shahriza,,,sekali terhangat plak video tue...di lowyat.net,oh media dan beberapa media2 yang hot di internet..

macam mana saya buat video itu,bubuh eyemo...tak lah semuanya penghayatan dan gunakan reverse sikologi..sebelum ini pun saya ada buat beberapa video dan saya memang suka tengok video2 saya...ini adalah minat semulajadi yang turun dan lahir dalam diri ini..kalau pada dasar kebenaran saya takkan menangis untuk dapatkan hati orang yang saya sayang...kerana saya perlukan keikhlasan untuk menyanyangi seseorang..memang style komen yang saya dapat...terjadi siapa diri saya sebenarnya semua adalah dari kisah2 penghinaan saya..




hehehehehhehehe terima kasih dalam masa terdekat akan diposkan lagi cerita2 yang hot dan menarik...selepas saya selesaikan semua berkaitan kerjaya saya..huhhhh penat nak menjadi seorang pelakon bukan mudah seperti yang di sangkakan..hehehehe terima kasih banyak benda saa kena belajar lagi untuk menjadi pelakon yang di kenali ramai dan versetile...saya tak nak jadi pelakon stereotype...hehehehhe semua pembelajaran akan menjadikan kita ke arah yang terbaik.. :)