FILEM SENGAT bersama abg SOFI JIKAN .

Tuesday, March 6, 2012

sekali lagi menulis dalam blog...lama sudah tak menulis terkejut sekarang sudah 21+++ view..setiap hari ada jek comment2 saya terima dalam youtube mengenali JAZLI MENANGIS..semua komen yang pedas..siapa sangka dulu tengok dekat KL GENGSTER jek..sekarang berlakon sama2..lepak sambil berkongsi idea dan abg sofi jikan juga banyak mengajar dan berika info2 berguna untuk this project..


terima kasih kerana telah berikan kami peluang untuk berlakon sebaris dengan BRONR PALARE,SHARIFAH AMANI,KHIR RAHMAN,JULIA ZIEGLER,SEAN RUFFEGE, dan bebrapa lagi nama hebat.pada asalnya saya dan seorang kawan agak terkejut dan kurang percaya..setelah di basuh dan di berikan kata2 semangat kami nekad naik untuk sampai sehingga kem isi rimba..style production simpel semua bermain dengan acting...agak kerdil bagi saya untuk sebaris dengan mereka yang berpengalaman...

pada asalnya abg sofi suruh acting fighting untuk project nie..walaweyy mana saya nak pusing2 dengan fizikal macam nie...heeee terima kasih abg sofi jikan keran memberikan peluang saya menjadi watak manager kepada pembunuh upahan no 4 iaitu didi firdaus dan yizzie arif PK3..pertama kali saya beraksi dengan seorang manager yang style dengan tak pakai baju pusing2 macam orang gila...harap2 lakonan yang tak seberapa itu mampu di perhatikan..

project ini adalah project yang bakal mengegarkan industri tak lama lagi...tunggu idea luar biasa abg sofi jikan dalam memberikan idea serta karya di dalam industri seni ini..ramai yang tiada jodoh tak dapat beraksi dalam project in seperti remy ishak dan beberapa nama hebat lagi..

cerita ini adalah berunsurkan kisah hidup seorang pembunuh upahan atau assassin yang ada unsur2 animated atau masa akan datang..setiap pelakon abg sofi jikan berika kebebasan untuk mengeluarkan lakonan ke tahap seterusnya..sekaligus menambahkan lagi ilmu2 di dada serta pengalaman beraksi dalam project ini..sangat style dan sangat menarik boleh lepak hutan dan berpeluh di tengah2 hutan isi rimba,,

insyallah dalam masa yang sama dapat panggilan dari yang menjaga saya dalam Tvc saya shortlisted dalam tvc domino...waaaaa bestnya...semakin saya mendalami setiap kelemahan saya rupanya ada tersirat keistimewaan luar biasa...

terima kasih semua yang mendokan dan dan sentiasa berikan sokongan..dan terima kasih juga pada mereka2 yang berikan kritikan...dari kritikan saya belajar.. :)