MELIHAT SUATU PENGHINAAN.:)

Sunday, March 18, 2012
heheheheh youtube oh youtube kenapa dan mengapa?....style setiap hari hampir ada sahaja komen masuk direct my balackberry..manusia oh manusia cepat menilai tanpa mengetahuai makna yang tersirat..teruskan menghina saya teruskan dengan komen2 yang bakal membakar semangat untuk saya menjadi seseorang suatu hari nanti..ramai benar meninggalkan komen yang agak PANAS kalau orang yang mengupload video itu sangat tak tahu apa yang dia mahukan..

untuk pengetahuan semua video ni bukan sahaja di lihat oleh orang biasa..ada gak rakan2 artis yang terlihat.heheeee walaupun di keji dan di hina tapi orang masih melihat dan memberika hinaan...saya tak terasa sakit atau terusik hati ini..malah kadang2 tergelak seorang diri mengapa begitu banyak manusia begini...kadang2 terfikir adakah ini di sebabkan komunikasi atau mereka yang menkritik itu berasa sesuatu yang amat unik..

saya sebagai pelakon baru masih banyak kena belajar dan mempelajari bukan mudah untuk mendalami setipa ilmu2 yang di berikan pada saya malah saya kena belajar mendalami jauh di sudut hati..terima kasih pada mereka yang menghina saya sebegitu teruk...wowwwww!bukan mudah untuk memberikan impak yang membuatkan orang benci...bukan mudah untuk membuat orang memuji sebagai prosese pembelajaran saya ambil semuanya sebagai rujukan..saya ambil yang negative dan positif sebagai pembelajaran....ehehehehe

anyway saya dengan hati yang tersenyum melihat gelagat diorang...besar juga impak yang di berikan dalam medium online nie..ini video bukan nak membuat publisiti murahan tapi sebagai rujukan untuk memerhatikan apa yang di lihat dan penialaian orng luar tentang gaya lakonan dan perbuatan saya...harap2 video ini takkan berikan kesan yang negative pada masyarakat...majulah youtube dengan video2 pelik..