Abg KHIR RAHMAN tanya saya kenapa berlakon?

Friday, April 6, 2012
alhamdulillah malam nie terdetik nak menulis blog lagi....syukur dan terus bersyukur.bukan senang nak jadi senang dan bukan mudah untuk menghadapi liku2 yang mendatang..beberapa hari nie tak cukup tidur...sebab shooting dan teman kan kawan shooting...best bila temankan member pergi set shooting kita boleh suai kenal dengan crew2 dan belajar lagi tentang pengambaran filem...terima kasih pada mereka2 yang add saya dalam facebook...terima kasih kerana belum habis FILEM OH MAK KAU! sudah ramai tanya saya...

hari khamis sedang penat hanya tidur 4 jam jek...kepala pun pening2 dapat sms dari seorang sahabat abg khir rahman nak buat filem dengan tayangan unggul..casting dekat pejabat astro shaw dan tayangan unggul...Wowww dengan letih pergi juga pergi...mana tahu ada rezeki tak kemana...parking dekat mines jauhnya hujung...penat2 kena berjalan jauh..perghhhh!sebabkan minat saya teruskan berjalan...

macam biasalah casting kena isi borang macam nak apply kerja...pastu baca skript..alamak dapat skript cerita agak berat banyak main emosi...sebaris ayat panjang "MONOLOG" wow...MONOLOG tue sebenarnya agak berat kisah mengenai percintaan seorang lelaki pada seoarang wanita yang hilang ingatan lelaki tue mengubati dan cuba pulihkan perempuan tersebut sehingga dia pulih dan sehingga lupa lelaki yang memulihkan dia itu pernah dia cintai...

hehehehe masa tengah borak dengan abg khir rahman..dia tanya kenapa awak masuk bidang lakonan...saya jawab saya belajar dari penghinaan,,saya nak tunjukkan pada diri saya sendiri sesungguhnya saya mampu lakukan sesuatu dengan diri saya...best jugak abg khir rahman seaorang yang styleee...best dan alhamdulillah masa casting diaorg cakap GOOD...tapi kalau dapat beraksi dalam filem dia rezeki...tengah mencari peluang dan terus belajar...

yang penting usaha akan di teruskan dan insyallah mudahan nampak cahaya yang lain...yang penting teruskan berjalan...bukan populariti yang di kejar tapi suatu pencapaian diri yang mahu di cari....terima kasih kerana membaca entry terbaru saya..