bila blogger menjadi pelakon...

Wednesday, December 18, 2013

yeahh kembali menulis blog setelah lama meninggalkan blogku yang berhabuk nie...ada seseorang telah menayakan adakah gambar di atas gambar saya berlakon..yeahh memang saya melakonkan watak SHAUKI dalam telemovie haron ron ron...ramai cakap kenapa saya lain dari yang lain dalam tv...memang lain sebab saya berlakon...kalau siapa kenal saya yang sebenar saya bukan macam tue...sebelum terlibat dalam dunia lakonan saya memang saya suka menulis blog...tapi tak femes macam blogger2 lain hehehe...

bersama shiro dalam filem suatu malam kubur berasap 2.

antara salah satu scene dalam filem suatu malam kubur berasap 2.

sesungguhnya kerjaya menjadi seorang pelakon yang bermula dari casting bukan senang..hati anda mahu keras..bagaimana kita di perlekehkan oleh pelakon baru yang naik mendadak lagi dari program reality...anda akan di banding2kan kerana tiada nama...anda akan di kutuk dan di jatuhkan oleh kawan2 secara automatik jadi lawan....ini semua sebabkan mereka terlalu mengejar popularity....saya hanya manusia kerdil yang hanya mencari setiap yang tersirat dalam diri ini..popular atau tak tue biarlah masa dan rezeki yang tentukan...


BAD dalam drama shabat astro ria :)

Mazlan dalam cinta pandang ke 2 tv9


bersama juara bintang mencari bintang tv3


alhamdulillah di mana pun saya sekarang saya tetap bersyukur banyak saya dapat pelajari tentang kehidupan..semua ini menjadi pengalaman berharga saya...kepada sesiapa yang nak menjadi pelako saya nasihatkan harus ada sedikit ilmu untuk menjadi seorang yang berjaya dalam kerjaya seorang pelakon..persedian mental dan fizikal yang kuat...sebab saya bermula dari bawah saya tahu semua yang harus anda laluai dan sampai sekarang saya masih lagi dalam pembelajaran untuk menjadi yang terbaik..



antara salah satu telemovie saya janji jujur sepi


terima kasih sampai di sini sahaja penulisan saya heheheheh nak gi makan lapar sekarang jam menunjukan pukul 1.30 petang makan...ehehehehehe nanti ada masa saya updated blog lagi...