CINTA PANDANG KE 2 TV9.. JAZLI HASSAN kawan baik DAZRIN.

Monday, November 18, 2013

Alhamdulillah sepanjang pejalanan saya dalam industri seni lakon ini....Drama CINTA PANDANG ke 2 menjadi drama seterusnya bagi saya untuk di jadikan profil dalam kerjaya saya..ada tanya awak nie blogger yer?...yupz saya jawab lah blogger yang suka menulis tetang kisah hidup sendiri...kali nie saya telah di senaraikan bersama-sama berlakon dengan pelakon yang hebat dan ada nama..mungkin ramai lagi tak kenal siapa JAZLI HASSAN....boleh search googel..malu lak nak angkat bakul sendiri...saya bermula dari bawah bukan datang dari mana2 program populariti.




walaupun macam2 cabaran ku tempuh mudahan dapat selesaikan kerja ini dengan selamat dan mudah hendaknya...penonton nampak macam senang jek berlakon...agak susah beb!macam2 halangan kena tempuh dan macam2 ujian kena hadapi....salah satunya baju tak ada...heheheheheh al maklumlah saiz XXXL..ehehehehe





akan bersiaran tak lama lagi di TV9 5 disember ini...sebenarnya agak takut gak...sebab ini melibatkan peminat-peminat tegar novelis harap tugas saya menyampaikan watak mazlan akan terlaksana seperti yang sepatutnya dan berjaya...ada lagi beberapa scene nak saya kena selesaikan dan secene2 agak panjang..jem otak nak masukkan dalam jiwa ini...tapi dengan semangat untuk berikan ramai terhibur harap keikhlasan ini akan menampakkan hasilnya... :)

letih baru balik dari kampung sempat gak singgah blog updated yang terkini......k semua terima kasih kerana baca surat ini :)