FILEM OH MAK KAU! HUSNA makan Gula2 org tegur.

Sunday, June 2, 2013

alhamdulillah syuknur sekali lagi pada tuhan mungkin ini bukan hebat tapi dari catatan pe ribadi saya bersyukur ramai menegur saya mana gula2?filem oh mak kau! mungkin ini pengalaman untuk di jadikan bekalan dalan kerjaya saya untuk ke level seterusnya.saya tak punyai rupa yang hendsome tapi saya percaya setiap ciptaan tuhan ada keistimewaannya...saya menunggu satu lagi filem MAMAK CUP CAKE! bersama2 faizal ismail,shazzy sam dan ramai lagi.

terima kasih dan saya hanya mencuba dan berusaha berjaya atau tidak hanya tuhan yang mengetahuainya..saya lakukan ini semua pada asalanya hanya untuk mencari keyakinan diri tapi tak sangka semakin saya melangkah semakin jauh perjalanan saya dalam bidang ini.Bukan mudah untuk menjadi senang tapi ini ada pengalaman saya untuk terus berjaya.

apa yang saya mahu hanya watak husna dalam filem oh mak kau! mendapat perhatian orng yang menonton.walaupun tak ada nama yang hebat tapi saya bersyukur kerana tuhan berikan keistimewaan ini untuk terus berjalan dalam industri lakonan yang penuh persaingan...harap semua pembaca blog mendokan saya untuk terus melangkah lagi..amin :)