AWEK NO PHONE PLZZ!..tersenarai bintang lawak online bintang mencari bintang tv3..

Thursday, June 13, 2013

hye semua blogger dan semua yang online pakai internet mohon jasa baik anda mengundi video pendek saya yang durasi kurang 2 minit tersenarai dalam top 10 video lawak bintang mencari bintang tv3...pihak Tv3 call saya untuk dapatkan tiket VIP..terima kasih tak sangka video yang hanya di buat dalam masa sehari terpilih...

pada asalnya video ini adalah assingment yang di suruh oleh seorang director untuk melihat saya buat lain dari yang lain...dia mahu saya buat sesuatu dengan silent acting saya mencuba lakukanya dan video yang di hantar dalam peraduan lawak online bintang mencari bintang ini saya terapkan bukan sekadar lawak tapi ada yang tersirat di sebalik element dalam menghasilkan video yang menghiburkan...video ini adalah percubaan saya dalam mencari landasan dan kekuatan dalam suatu lawak yang bijak..


cara mengundi:

just klik LINK INI. 

just klik sehingga 20 undian.....teruskan menyokong saya kerana mungkin ini boleh di jadikan titik sejarah dalam kerjaya saya dalam industri seni ini..