Pelapis Pelakon Berbadan Besar.artikel OHMEDIA!

Tuesday, May 28, 2013

lama tak menulis sebarang perkhabaran..sekarang masih menunggu lagi untuk menghabiskan sisa2 scene dalam DRAMA SUPERLICIOUS SOFEA.saya tak akan putus asa untuk terus berdiri.walaupun pelbagai-bagai halangan saya tempuh tapi saya tetap terus berjalan.kegagalan lepas menjadikan saya hingga ke hari ini.walaupun nama saya masih kerdil dalam arena industri lakonan..terima kasih pada pihak2 yang sudi menbantu dan memberikan sokongan dari jauh dan dekat..

terima kasih dari pihak saya pada pihak OHMEDIA kerana sudi menulis artikel mengenai saya yang bertajuk MUHAMMAD JAZLI pelapis pelakon berbadan besar.bagi saya ini merupakan suatu penghargaan serta terharu saya terima kasih banyak2...FILEM OH MAK KAU! adalah suatu permulaan ke arah untuk terus berjaya.


saya harap selepas ini stesen tv atau produksi2 tempatan boleh meberikan saya peluang untuk meneruskan legasi atau kesimnambungan yang telah di bawa oleh abg KUMIN dan KUMAN...saya hanya ikhlas mahu berkarya dan tak terlintas untuk menjadi seorang pelakon...terima kasih pada pihak seniman malaysia dan guru-guru yang melatih saya.

dengan bebesar hati saya nak ucapkan terima kasih pada pihak OHMEDIA!..

link OHMEDIA.  http://ohartis.com/2013/05/muhammad-jazli-pelapis-pelakon-berbadan-besar/