Drama Shara Astro Prima (provokasi pada pemahaman islam)

Wednesday, January 30, 2013

Drama shara Astro Prima.ini drama islam mana ada peluk..siap cakap ilove u lagi..memang mencabar sensitiviti org islam betul..ada hikmah dulu saya di tolak oleh Production manager..mula2 kata terima siap dah deal harga lagi..inilah balasan producer yang mementingkan keuntungan semata-mata..reason stesen Tv astro tak nak...saya tak ada masalah tuhan berikan saya rezeki lain...mula2 masa casting takut juga saya sebab melakonkan watak2 yang islamik nie...yerlah itu merupakan tangungjawab besar...time tue saya casting bawakan watak seorang genius dan lurus bendul....ada ke creative director suruh saya hyper aktif meloncat2 macam org tak betul..ini islamik....masuk2 casting semua pelakon macam power jek...siap bawa makeup artis..cerita pasal job sana sini...saya tengok kan aje....hurmmmmmm bukan senang nak jadi pelakon nie....salah bawak watak memerangkap kita..nak jadi pelakon yang popular senang tapi nak jadi hebat susah.

asalnya nama drama ini langit ke tujuh...tertiba ubah tajuk sahara...terkejut juga baca hampir keseluruhan cerita beraninya tajuk langit ke tujuh tue pun dah melambangkan sesuatu yang besar..SAHARA OH SAHARA di manakah kewanitaan mu selaku islam..Director pun terang2 bukan islam...astro kena bayar nie..kita tengok penjelasan orang yang sepatutnya berikan komen pasal drama keagamaan ini



hurm nak berkarya melibatkan islamik drama nie kena pandai kaji dan hati2 dengan setiap element penting dalam agama islam.bukan main terjah jek..mana lah perginya pihak2 terbabit ini nampak sangat ada korupsi dalam pengurusan astro prima..boleh meneliti apa yang terjadi..siap ada page hentikan darama sahara ini linknya HentikanDramaSahara


boleh pihak2 tertentu pastikan apa yang terjadi....kepada production house yang terlibat berhentilah buat kontreversi jek...jangan permainkan dan persendakan agama....banyak lagi cerita atau naskah lain dapat di wujudkan bukan...hati2 bila berkarya...