TELEMOVIE BARU SI GEMUK Di ASTRO CERIA 31 HB MARCH 2013.

Wednesday, March 27, 2013

Sedang asyik dengan RAJALAWAK 7 di astro warna, Binitang Mencari Bintang Tv3..semua audition saya cuba.Akhirnya Badut ganas yang comel akan menemuai anda di Astro ceria 31 March 2013 pukul 11.Drama pertama saya bersama Astro ialah "Pulau Pandan Jauh ke!" untuk astro warna , drama "tiara" untuk astro Prima,Telemovie Harun Ron Ron untuk Astro Prima, dan akhir sekali Telemovie "jerfri dan karina di rumah besar" untuk astro ceria..Drirector yang pernah saya berkerja dalam Supermak tv3.terima kasih anand prem pilai memberikan saya peluang sekali lagi melakonkan watak lain dari yang lain..


pertama kali saya berkerja dengan dua pelakon kanak2 yang hebat melly dan boboi..mencabarnya kali nie dengan mekap yang tebal..selalu shooting tak pernah makeup tebal2..terima kasih Filemscape Sdn Bhd buat kan baju badut khas untuk badut ganas yang comel....shooting ini makan masa ada sehingga awal pagi..mata dan tenaga amat mencabar..saya harap lakonan saya tidak menakutkan kanak-kanak dan membuatkan mereka gembira..ibu shiela mambo pun banyak berikan kerjasama yang baik serta tenaga produksi yang terbaik serta director yang memahami dan banyak mengajar...


terima kasih juga pada EP filemscape yang banyak berikan kerjasama yang baik.Mungkin ada lagi rezeki harap Filemscape akan memanggil saya untuk melakonkan watak yang lain.Drama pertama saya dalam industri lakonan adalah dari FILEMSCAPE SUPERMAK Tv3....harap telemovie ini akan mendapat rating yang terbaik dari penonton selepas.... Pulau pandan jauh ke! TIARA! semuanya rating tinggi saya harap telemovie ini juga akan menjadi platform untuk terus maju...terima kasih kerana menyokong saya Si gemuk ini...