Bintang Mencari Bintang tv3 : Jazli bersama Harun Salim Bachik

Wednesday, March 20, 2013

Bintang Mencari Bintang Tv3 all the best buat cikgu yang pernah mengajar saya Harun Salim Bachik.saya sentiasa menyokong semua kawan-kawan saya antaranya protege kepada abg harun salim bachik Achey dan kumpulan xoxo (hazwan dan chot)..best2 mereka semua hebat2 bukan mudah untuk berlawak atas stage..walaupun saya seorang pelakon komedi di hadapan kamera tapi saya belum cukup pandai dan layak lagi untuk berdiri seperti mereka...secara automatik saya dapat belajar apa yang saya tak dapat lakukan..


sempat juga lepak minum setiap kali habis show bersama kumpulan boboi abg afdlin shauki dan abg harun salim bachik yang pernah menjadi penasihat semasa saya berlajar di Rumah Aktor seniman saya lepak sambil melayan kerenah teman2 saya di bintang mencari bintang tv3 yang semuanya sporting...

persiangan mereka sengit kerana kebanyakkan mereka telah ada pengalaman dalam program realiti yang pernah mereka masuk sebelum ini..harap minggu ini achey dapat berikan saingan pada mereka yang hebat.masing-masing mempunyai potensi untuk menang...harap semua akan berjaya dan terus berjaya dalam kerjaya sebagai anak seni.. :)