Joker Malaysia Dalam Telemovie Jeffri Dan Karina Di Rumah Besar for Astro Ceria

Tuesday, February 19, 2013

"woiiiiii abis sanwich aku kau jatuhkan" itulah dialog si Clown yang ganas suka kacau budak2 dalam telemovie JEFRI DAN KARINA DI RUMAH BESAR....akhirnya watak yang saya suka dan minat dapat juga.hehehehehe ingat jadi badut baik tapi kena jadi badut yang ganas suka sakat orang sana sini..ini adalah telemovie terbaru lakonan saya di dalam ASTRO ceria...terima kasih Pada Production FILMSCAPE SDN BHD memanggil saya untuk melakonkan watak ini..susah nak buat pertama kena sabar di makeup kan tebal untuk menjadi badut....putih kena makeup..hehehehehe

terima kasih pada anand prem pilai...director yang pernah saya berkerjasama dalam SUPERMAK tv3...seorang yang berkarya dengan penuh idea..cantik gambar untuk telemovie ini..menarik trailernyapun dah macam Filem.Boleh di komersialkan untuk menjadi Filem mudahan Filemscape akan menjadikan telemovie ini sebagai satu platform untuk maju dan terus maju.




inilah pelakon utama dalam telemovie ini boboi dan melly...pelakon kanak2 yang berbakat besar.cerita ini akan di tayangkan di astro ceria pada march ini.cerita mengisah 2 orang kanak jeff dan karina mencari mesteri di sebalik harta-harta tingalan atuknya sekali gus menyelongkar segala perancangan jahat mak jah dalam membolot harta datuk mereka.penuh dengan aksi,komedi,seram dan kasih sayang adik beradik yang cerdik dalam menyelesaikan masalah yang mereka hadapi.





nantikan apakah yang terjadi pada Jeffry dan karina....alhamdulillah selepas telemovie Haron Ron RON ini pula...terima kasih membaca dan melawat blog saya... :)