TELEMOVIE KE PINTU BAHAGIA TV3 Trending Di tweeter :)

Sunday, December 2, 2012
ASALAMUALAIKUM/SALAM sejahtera hari nie just duduk rumah sambil bersantai layan TV3 sambil tweeter via my blackberry terbaca banyak # tentang cerita nie....sekali lagi taniah pada ZEEL production dan team "KE PINTU BAHAGIA" satu naskah yang banyak pembelajaran dan pengajaran serta emosi yang menyentuh.Gandingan pelakon baru dan lama telah memberikan kesan yang mendalam sehingga kita boleh lihat semasa drama ini di keudara di TV3 MALAYSIA trend di Twitter.kagum saya melihat lakonan pelakon lama yang bersahaja dalam menyampaikan suatu naskah yang agak berat kerana banyak emosi dan konflik.walapun saya masih baru dalam industri lakonan tapi saya memahami setiap level2 dan permainan dalam drama ini.

Mungkin dari segi penonton biasa melihat ia sekadar menarik dan sedih..tapi saya suka belajar dari segi sudut lain.Taniah abg Murali memang terbaik berjaya membuat ramai penonton sedar dan belajar dari naskah "KE PINTU BAHAGIA" banyak punch line ayat2 yang bermakna sebagai pembelajaran.penulis Skript MF KENCANA semakin hebat naskah yang di hasilkan...ingat hanya tahu buat lawak komedi rupanya naskah berat dan serius pun anda berjaya buat ramai penonton terpegun..terbaiklah sahabat.

sebenarnya dari dulu sebelum berlakon saya melihat drama yang di hasilkan oleh ZEEL production banyak yang menarik.dulu2 balik sekolah tahu bukak tv jek tengok cerita..selepas mencebur diri dalam bidang nie banyak dan luas lagi saya dapat melihat suatu karya cuba di sampaikan.


inilah trending di tweeter semasa tayangan telemovie Ke PINTU SYURGA tv3...menarik dan tertari istanbul aku datang pun di bawah..ini adalah hasil updated twitter oleh pihak Tv3..apa guna Blackberry kalau sedakar nak bbm baik tak payah guna teknologi.Zeel production juga telah memberikan saya peluang untuk berlakon dalam beberapa projeknya..heeeee

apa yang saya boleh katakan cerita ni sangat menarik mengabungkan konflik kekeluargaan,konflik percintaan,persahabatan dan pengeniayaan terhadap pihak wanita.perasaan mereka selalu di salah gunakan oleh pihak lelaki yang tidak bertanggung jawab...character establish yang menarik dan menyelitkan unsur2 agama...alamak macam pengkritik plak saya....ini sekadar penulisan ikhlas dalam blog saya yang tak seberapa nie..

taniah sekali lagi pada ZEEL PRODUCTION. fahrin ahmad ,kak fauziah latif,abg faizal hussein dan nad zainal yang berjaya melakonkan dan menyampaikan naskah ini dengan baik...nak tulis sinopsis pasal cerita nie panjang sangat..boleh lihat balik dekat Tonton.my :)