Telemovie "janji,jujur,sepi temukan saya dengan Nealofa & BETO.

Wednesday, May 30, 2012
asalamualaikum dan sala sejahtera buat semua yang membaca blog saya yang tak seberapa ini...penat beberapa hari ini menguruskan Filem pendek untu "GEDEMPOL"...rezeki datang lagi kali ini bila saya beraksi dengan dua nama besar yang punyai kelebihan masing iaitu NEALOFA dan BETO KHUSYAIRI,heheeheheheh terima kasih to sahabat saya aizat hikari dan rakan2 lain yang mebantu serta producer zeel production memberikan saya kepercayaan untuk membawa watak JAJA dalam telemovie ini.Nampak macam senang tapi watak ini agak mencabar pada saya untuk menbawanya kerana dari segi fizikal badan saya keras lelaki...eheheheh
Nealofa memang cantik dan dia antara pelakon wanita kedua yang saya berkerja sama dalam set pengambaran...saya mula berkerja dengan pelakon cantik yang pertama adalah NASHA AZIZ.banyak pengalaman saya timba sedikit demi sedikit walaupun ada sesetengah suara luar berkata-kaya mengenai saya..saya dalam hati cuma berkerja dan cuba memberikan sesuatu yang terbaik.terima kasih dengan rezeki yang datang seblum saya beraksi dalam FILEM dan telemovie akan datang.saya suka menimba pengalaman dan belajar...
selepas projek darama harapan saya berlakon juga dengan mieara liayana....boleh tahan cantik juga...kami hanya berkerja dan cuba untuk berusaha yang terbaik.Dalam telemovie ini saya mebawa watak JAJA seorang yang lembut tapi suka pada lelaki..cuba menyembunyikan sifat cinta pada lelaki dengan watak yang di mainkan..heheheheh agak mencabar takut tak leh off chracter..panggilan last minute dari seorang kawan adalah rezeki untuk saya mencuba sesuatu yang lain..terima kasih semua...nantikan incoming projek yang akan datang.. :)