Jazzel dan Shah Jaszle dalam drama "HARAPAN"

Thursday, May 3, 2012
waaaa..lama sudah tak beraksi dalam menulis blog,,hari nie saya dah dalam proses kecikkan sikit badan punca2 sebab tengok shah jaszle hendsome...eheheheheh syukur kali nie saya telah berkerjasama dengan shah jaszle..dulu semua orang ingat nama saya sama...last2 berkerja dalam satu team yang sama...dia seorang yang friendly dan okey..banyak membantu dalam lakonan dan styleee.....


Drama HARAPAN adalah drama yang menceritakan tentang kisah hidup zayed yang minat muzik dan akhirnya mereka telah menubuhkan band yang bernama the strings...di anggotai oleh empat watak lain iaitu abdul,zubaidah (ayda af9) ,habib (jazli hassan),Noreen (mira liyana)..

pengarah adalah datangnya dari bollywood,producer dari bollywood,cameraman dari bollywood,DOB dari bollywood cuma soundman dan crew2 lain dari malaysia.pengalaman baru serta ilmu2 baru dapat di rasai sebagai pendatang baru macam saya...Drama HARAPAN ini juga di bintangi oleh beberapa nama hebat seperti Dato jalaludin hassan dan beberapa nama lain..

syukur kerana sekarang semakin lama saya melangkah semakin banyak ilmu saya perolehi.biarpun saya bukan pelakon yang di kenali ramai saya akan berusaha untuk mencari sesuatu pencapaian dalam diri saya..terima kasih pencipta dengan setiap yang telah di tetapkan...darama ini akan di tayangkan di chanel RTM astro..mudahan drama ini akan mendapat sambutan yang mengalakkan dari anda semua.. :)