Shooting "PULAU PANDAN JAUH KER?" banyak pengalaman baru..

Saturday, February 11, 2012
alhamdulillah syukur lama sudah tak menulis blog ini...terima kasih pada mereka yang membaca..banyak pengalaman baru dapat dari SHOOTING kali ini dengan ASIA MEDIA CONTENT SDN BHD..terima kasih kerana telah memberikan saya sedikit ruang untuk mencari pengalaman serta ilmu2 memantapkan lagi diri dalam mengenali semakin dalam tentang lakonan..syukur mungkin ini rezeki saya menemukan dengan keluarga baru dalam industri ini..berjalan dengan penuh ketabahan untuk cipta suatu identiti..macam2 kritikan saya dapat anyway inilah pembelajaran untuk bergelar seorang manusia anak seni...

terima kasih pada semua team production yang sudi melayan kerenah "SPY" ehehehehe..memang best pertama kali shooting keluar kawasan jauh dari mak dan abah selamat ada membawa seorang kawan sebagai peneman..memang best shooting kali nie..scene tak banyak tapi best boleh melancong sana sini..yang paling terkejut rupanya KAK LELA yang ada dalam FB friends rupanya asst. PM team production nie..eheheheheh...style dapat lepak sama2 dengan pelakon2 yang telah lama berlakon dapat sharing dan bercerita sesuatu yang baru..sangat seronok dan sangat best..terasa kerdil ilmu di dada bila dapat berkerja dengan orang hebat2 nie..banyak lagi kena belajar dan terus berusaha...

ini juga merupakan pertama kali berkerja dengan pengarah SHAMBI..hehehehe awal dah kena marah..memang style makan dalam punya..heeee ini normal kalau tiada kesalahan kita takkan mengenal tentang kejayaan..penat ada satu scene kena belari macam nak tercabut sendi2 kaki ini..ehehehehe kata nak jadi pelakon so kena sabar setiap praktikal yang di jalankan..memang sporting semua artis2 ALIF SATAR,AMIR RAJA LAWAK,ABG ALEYA (SENARIO),kak SITI CHUBBY,FIFI NATSHA dan Artis2 yang lain...banyak benda dapat berkongsi..heeee dapat kenal ramai orang dekat PULAU PANGKOR...

heeeeeheheheh dah rasa macam keluarga sendiri plak rasanya...thanks juga pada PM YOKE LING,ASS PM Kak LELA,AD KAK LIENA,ABG AYIE,team2 Teknikal ,ABG AMIR CAMERAMAN,KAK MAS n KAK JIJIE MAKEUP ARTIS dan semua team yang terlibat..walaupun hanya memegang watak biasa sahaja dalam cerita nie tapi banyak ilmu2 baru dapat dari cerita ini..okey 17hb nie last day untuk shooting last scene saya..tak tahu sama ada boleh jumpa ke tidak diorg semua...nantikan "PULAU PANDAN JAUH KER?" astri warna BY ASIA MEDIA CONTENT...terima kasih gak pada KAK INA dari ASIA MEDIA CONTENT kasi peluang pada saya last2 minute....kalau tak ada peluang nie tak dapatlah saya kenal ramai lagi orang dalam industri ini....styleeee :)

dengan isin darinya selesai projek ini nak gi buat next project alhamdulillah dapat lagi belajar sesuatu yang baru...kepada "DIA" saya takkan kejar populariti sebab dalam hati saya cuma ada "DIA"...saya hanya berkerja untuk masa hadapan yang terbaik dan belajar menjadi yang terbaik...insyallah :)