Telemovie "Bunga-Bunga Jodoh" TV9 ....my next project..

Tuesday, September 3, 2013

huhhhh!malam nie sempat juga menulis blog tentang sesuatu perjalnan seni saya yang penuh suka dan duka..terima kasih pada produser yang pernah mengambil saya berlakon dalam Pulau Pandan jauh ke untuk telemovie "bunga-bunga Jodoh" arahan AZMI HATTA yang bakal menemuai anda 23 september 2013 di Tv9..kali ini saya di minta bermain character Abg madi jiran kepada hero iaitu di bintangi AIMAN RIDZA HAKIM (mentor) dan Fatiya..


untuk skript reading kali ini saya berjumpa dengan senior2 hebat bersama-sama mereka untuk menjayakan telemovie ini..alhamdulillah berkat usaha dan sokongan kawan2 semakin hari saya semakin berjalan ke hadapan..menjadi pelakon bukan mudah...walaupun saya tak popular atau tak di kenali tapi syukur semua drama dan telemovie saya mesti akan rating tinggi di stesen tv..



terima kasih saya pada producer Creative skill solution dengan memberikan saya sedikit peluang untuk beraksi dengan beberapa nama hebat bagi menjayakan telemovie bunga-bunga jodoh...seronok berkerja dengan team kali ini...happy dan enjoy...untuk tahu lebih lanjut saksikan di Tv9 bakal menemuai anda semua...saya hanya sedaya upaya berusaha membuat ramai tersenyum dan terhibur walaupun saya terpaksa menangis..





teruskan mendokan perjalan kerjaya saya dalam industri seni ini...terima kasih pada pembaca semua :)