Kesusahan Mengajar Saya MAKNA

Sunday, March 4, 2012

lama sudah tak menulis dalam blog,ramai juga yang memerhatikan facebook,youtube saya dan blog saya...sedar tak sedar dah 20 4++ view blog saya..kesusahan saya menjadikan saya belajar sebegini.Bukan kerana ingin mendapatkan status artis atau apa2 sahaja yang berkaitan populariti tapi saya puas dengan dunia seni ini..mungkin ini adalah takdir saya..bukan senang untuk sampai ke tahap seterusnya banyak benda,suka dan duka kena tempuh..setakat nak keluar TV semua boleh buat..nak mengunakan setiap keistimewaan tue susah..setakat hati lembut tak perlu masuk ini industri.

kesusahan paling best sepanjang menempuhi dunia seni ini..membuat keputusan mak atau kerjaya untuk beraksi pertama kali dalam Filem ARAHAN AHMAD IDHAM filem MAEL LAMBONG..time tue duit pun tak ada sangat...peluang terbuka depan mata tapi membuat pilihan paling saya tak suka..orang kata saya belagak sebab tak ambik EXTRA ,Orang kata saya poyo macam artis...macam2 hal saya belajar dan macam2 benda dapat saya kenal..

baru2 nie saya telah di labelkan pelakon tak ada IQ,tue paling malu semua crew2 dengar...warghhhhh!pertama kali saya di labelkan..hari nie tayangannya isnin 5/3/2012 jam 10.30 malam astro warna...saya tak puas berlakon kali nie sebab saya di kawal oleh seorang director yang saya kurang faham apa yang dia mahukan...mungkin ada masalah komunikasi...dalam rekod saya ini lakonan paling agak teruk...nak nangis..malunya kalau keluar astro...apa2 pun saya terima kasih pada pihak ASIA MEDIA CONTENT berikan saya peluang untuk beraksi...

terima kasih juga pada production baru yang telah memberikan saya peluang....masih kerdil lagi rasa dalam industri....macam2 hal saya laluai dan macam2 kesusahan saya belajar..dengan duit tak ada gi casting....minyak kereta tinggal EMPTY tawakal balik rumah...sangat2 menguji kesabaran....bukan mudah untuk berjaya....saya percaya setiap kesusahan saya akan mendatangkan sinar...janji kita berusaha dan terus berusaha..


kalau nak tuliskan tentang kesusahan tak akan habis sehingga esok hari... "KESUSAHAN MENGAJAR SAYA TENTANG MAKNA SEBENAR KEJAYAAN"