temuai saya di astro ceria "telemovie jeffri dan karina di rumah besar" By Filmscape Sdn Bhd

Wednesday, April 10, 2013

Astro ceria "jeffri dan karina di Rumah besar" akan ke udara menemuai anda semua pada 14hb april 2013 pada jam 11.30 pagi..antara character yang berlainan lakonan saya.mungkin kali ini agak menakutkan kanak-kanak tapi akhirnya pada babak last sekali ada pemohonan maaf dari badut yang tak berapa berani sangat.terima kasih ini telah menjadi sebahagian daripada diari suka duka saya untuk mencapai kejayaan dalam industri lakonan ini.saya harap sokongan dari teman-teman dan pembaca blog saya akan menjadikan saya seseorang suatu hari nanti sebaris dengan mereka yang hebat.





sipnopsis pendek:


Cerita ini mengisahkan 2 kanak-kanak dan ibubapa mereka yang berpindah ke rumah baru dan disertai oleh Pakcik yang mempunyai pertalian darah yang jauh. Pada satu malam, semasa ibubapa mereka tiada di rumah, pelbagai perkara pelik berlaku. Saksikan kesudahan drama misteri ini.

terima kasih semua jangan lupa 14 April 2013 pukul 11.30 pagi...