Selamat Hari Jadi ADIRA YAYANG SUHAIMI (DI SET TIARA)

Monday, September 17, 2012


Di set drama TIARA kali ini telah menemukan saya dengan penyanyi ombak rindu adira yayang suhaimi dan kakaknya edayu serta manager saya panggil umi jek...heheheheheh Adira seorang kawan yang baik serta periang dekat set..ini pertama kali saya berkerja dengan Adira Af,Aliff aziz,lis af,Razali Husain,Zulkiflizain dan kali kedua saya berkerja dengan ibu wan maimunah serta beberapa sahabat lain..dalam drama ini adira melakonkan watak TIARA..sempat juga lepak bersama di set...wahhhhh malunya saya bila dia dah lihat semua video menangis saya di youtube....heheheheheh apa2 pun ketawa dan perkatan "AMBOIIII" heheheh akan di ingat sampai bila2...
kepada adira dan akaknya edayu anda sangat baik..harap suatu hari nanti dapat berkerja dengan anda lagi...heheheheheh adira nie dah macam kawan dan adik jek...hehehehehe terima kasih juga adira sebab kasi saya sokongan dan tunjuk ajar untuk masuk vokal bukan sekadar rupa...saya vokal tak mantap tapi saya cuba buat yang terbaik..seronok dapat berkawan dengan adira...walaupu hanya di lokasi tapi saya tahu dia memang seorang kawan yang baik..mula2 jumpa dekat set takut gak nak tegur siapa...biasalah artis kalau dah nama besar kadang2 tak boleh sentuh sikit...tapi rupanya adira bukan macam tue dia juga satu kepala...ehehehehe anyway nice berkerja dengan anda ADIRA..

beberpa hari lepas sempat juga saya bertemu dengan adira AF buat kali terakhir di set TIARA..biasalah bosan2 lepak set sambil borak2 dengan kawan2 crew semua...belajar dan memerhatikan..sempat juga temankan kakaknya EDAYU beli KFC dan tempah kek untuk adira..untung adira dapat kakak yang sayangkan adiknya....harap Edayu akan sentiasa jaga adiknya yang sentiasa senyum,gembira dan ceria...walaupun kadang2 adira suka menyendiri dan main game....khusyuk kalau dia main game..tak leh kacau...anyway pada yayang saya doakan anda semakin berjaya dalam kerjaya dan terus gembira hadapi suka duka dalam hidup ini..

kepada ADIRA YAYANG SUHAIMI selamat hari jadi yang ke 21 tahun....selamat berangkat Ke london dengan selamatnya...anda seorang sahabat yang terbaik dan ceria..maaf kalau ada silap dan salah saya di set pengambaran tiara..mudahan ada rezeki kita akan berkerjasama lagi dalam satu set hehehehehe....harijadi adira 19 september nie....terima kasih sekali lagi adira YAYANG...mudahan tuhan murahkan rezeki dan di berikan kesihatan yang sihat selalu...kepada EDAYU semoga terus succes menjalankan perniagaan awak dan terus menjaga adik dengan sebaiknya.... :) terima kasih semua.. :)