DRAMA TIARA satu lagi pengalaman baru.bersama Alif aziz & Adira AF.

Thursday, July 26, 2012

setelah lama meninggalkan blog kesayangan malam nie berkesempatan menulis...ini adalah hobiku...Drama Terbitan NSK production memberikan saya peluang baru untuk belajar dan cuba memperbaiki kelemahan saya dalam lakonan..selalu nyanyi ombak rindu sedar tak sedar berlakon dengan penyanyinya ADIRA AF...style dia memang cantik dan baik orangnya bah..kami selesa berkerja dalam satu set yang sama..Tiara mengisahkan darama cinta dan akan berlaku beberapa tragedi yang bakal menyayat hati penonton...penampilan ADIRA AF dan ALIFF Aziz dan beberapa pelakon hebat yang lain...akan di tayangkan di ASTRO PRIMA pada bulan september..aliff aziz pun style gak...hendsome dan selesa berkerja dengan dia dah macam kawan dah....al maklumlah character CHEMAT ini kawan baik kolej dia yang HIPHOP sgt...


Dalam Drama TIARA ini berbeza sedikit dengan drama Harapan saya dengan Shah jazle dan miera liayana akan menemuai anda juga tak lama lagi.....apa pun dalam drama TIARA 20 Episod ini saya melakonkan watak "CHEMAT" seorang hiphop yang style dan kuat makan....selaku orang yang bertangungjawab menghantar bunga pada TIARA...al maklumlah dalam cerita nie ALIF AZIZ melakonkan watak kamal malu sikit orangnya...anyway this my first job berkerja dengan aliff dan adira..serta dapat juga berjumpa dengan Ibu wan maimunah dan beberapa pelakon senior...ini insyallah selepas raya saya akan di gandingankan dengan beberapa nama hebat untuk tele movie....yang penting sedikit demi sedikit usaha akan menemuai sinar...saya tahu ada beberapa pihak yang mengata saya dan cuba nak menjatuhkan saya...biarkan jek diorg merengek sorang2...silap diaorg semua yang mereka katakan tentang saya masuk telinga kanan kuar telinga kiri...


ini kali kedua saya berkerja dengan director SHAMBY DANISH director yang bertangungjawab mengarahkan PULAU PANDAN JAUH KER?...kali ini saya kena marah juga...tapi saya tahu marahnya untuk membentuk saya yang terbaik...kata abg KUMIN Dalam industri kita kena sabar..apa yang kita lakukan bukan untuk jadi yang terbaik...tapi cuba untuk menjadi sesuatu yang hebat untuk diri sendiri....Pulau pandan jauh ke> mendapat rating yang agak tinggi di astro...harap drama TIARA ini akan mendapat tarikan penonton yang agak luar biasa....Terima kasih juga pada ABANG AYIE dan ABG aswad yang memberikan sedikit ruang pada saya yang kerdil ini...dan terima kasih juga pada Crew2 yang terbaik...terima kasih Pihak NSK Production yang memberikan saya peluang dari Drama saya berlakon PULAU PANDAN JAUH KER?...

saya masih lagi dalam proses pengambaran dan tak tahu bila nak habis..apa2 pun pelakon2 nya sangat menarik,dan baik...inilah tahap seterusnya untuk menjadi yang terbaik....sambil berlajar dan cuba menimba pengalaman sebaiknya....