SAYATEWAS LAGI...

Monday, January 9, 2012
berjalan dengan sebuah perjalanan ini....membuatkan saya asyik rasa tewas..tekanan yang terlalu mendalam bila ramai memerhati dan memberitahu kenape?mengapa?dan bagaimana?...rimas di buatnya...173kg ke 130kg sekarang naik 8kg.....serangan asma lagi..bila la impian ini akan tercapai....dah letih pun ada...bagai otak sangat berat memikirkan sesuatu..rasa nak pergi jauh2 dekat tempat yang tiada penghuni..ingin hidup dengan tenang dan ingin seperti yang lain...dammmm!hari ini hari saya rasa diri penuh kelemahan..saya rasa tewas yang amat teruk...


kadang2 terfikir kenapa saya di ciptakan perjalanannya sebegini....berlari dan terus berlari tapi kesusahan amat sangat di rasai...saya hanya mampu katakan sesuatu impian itu bukan senang untuk di capai..perghhhh dengan kecederaan lutut,dengan serangan asma,dengan masalah hidup dan macam2 yang bermain di fikiran....adakah ini pembelajaran terhebat saya?...saya ada 50% ke arah kekalahan....kadang2 nak makan banyak2 n then tidur sepanjang masa...hureeyyy!pastu sakit...ehehehhe lagilah bijak sangat..

kadang2 kuat mana pun manusia itu pasti ada satu tahap dia akan menangis....kadang2 merasakan sesuatu yang penuh kekalahan...saya cuba untuk mengubah sesuatu dalam diri ini...saya sedang berjalan atas bara api yang sangat marak baranya...orang yang mampu melihat tapi saya merasakan setiap kesakitan...pernah saya termimpi mudahan setiap apa yang di impikan akan menjelma sekelip mata tapi hakikatnya cabaran baru bermula....

terima kasih BLOG sebab ini adalah tempat saya meluahkan segalanya....biarlah diorg mahu berkata sesuatu mengenai saya tapi saya lebih merasai setiap yang tersirat...inilah kehidupan...