Projek Metro mencuba lagi Jazli hassan untuk Projek M ..

Tuesday, September 17, 2013

hye semua pencarian projek metro yeahhhhhh saya dah pergi alhamdulillah sampai ke next stage...tapi saya tak pasti mampu untuk ke stage seterusnya atau tidak kerana mereka yang pergi hebat2 dan yang terbaik..siapalah saya dengan tiada rupanya...tapi mungkin keajaiban akan berlaku..dengan berkat usaha harap akan ada suatu sinar bagi saya untuk terus maju dalam industri seni tanah air ini..


saya jazli hassan memegang no 0150 yang telah pergi untuk ujibakat Projek M untuk sebenarnya menjadi DJ radio sehebat faizal ismail dan farah fauzana...saya dah cuba yang terbaik hanya tuhan yang tentukan nasib saya adalah baik atau sebaliknya...sama kita nantikan program realiti terbaru PROJEK M program gabungan harian metro,TV3 dan Hotfm....Ya Allah saya harap ada secebis peluang saya untuk merasai pengalaman berada dalam program realiti ini...


terima kasih pada polis bantuan ,reporter dan krew2 yang mengendalikan ujibakat projek M yang banyak berikan sokongan moral dan tunjuk ajar pada saya..sekiranya saya berjaya terpilih menjadi salah seorang peserta dalam program ini akan saya ambil ilmu2 yang berharga dalam bidang pengacaraan...bukan untuk mengejar populariti tapi nak mencari lagi kelebihan diri yang masih banyak lagi yang tersembunyi...sama2 doakan mudahan berjaya saya hendaknya...